Nejčastější otázky a odpovědi

Mohu reklamovat zboží?

Samozřejmě, ukládá nám to zákon a také naše poctivost při prodeji. V dnešní době dovozů všeho možného ze všech koutů světa lze koupit cokoliv za různé ceny. Se servisem nebo reklamací je to poté horší. U nás se tohoto obávat nemusíte. Naše zboží pochází od originálních výrobců z celého světa i Evropy. Díky tomu se u nás dostanete ke zboží, které jinde nemusíte nekoupíte, avšak služby se tím nemění. Při poruše Vašeho výrobku se obraťte na nás a vše zařídíme.

Jak je to se servisem?

Povinnost servisní služby je na tom stejně, jako reklamace. Servis jako takový je podle platných zákonů v ČR povinnost každého prodejce. V případě, že Vás Váš servis odmítne, není žádný problém v opravě a obraťte se na nás. Máme smluvní partnery přímo v autorizovaných servisech, kteří Vám Vaše zboží opraví. Je to jednoduché, stačí nás kontaktovat s daným problémem a my vše ostatní zařídíme. Ať už se jedná o fotoaparát nebo kameru či jinou elektroniku, Vaše zboží odešleme k reklamaci nebo opravě a poté bezplatně vrátíme zpět Vám domů.

České menu a manuál?

Nejen čeští zákazníci jsou zvyklí na pohodlí českého menu při ovládání výrobků. POZOR ne vždy tomu tak je, ať produkt koupíte kdekoliv. Například u fotoaparátu Canon 400D, Canon 350D a další české menu prostě neobsahuje. Můžete se o tom přesvědčit i u jiných prodejců. Doporučujeme nepodléhat různým fórům o přehrání firmwaru. Při neodborném nahrávání si můžete foťák zničit navždy ! U nás se nemusíte bát nečeštiny, ke každému produktu Vám v posledním emailu při odeslání zašleme český manuál. Proto sledujte Vaši emailovou schránku. To, že fotoaparát nemá v základní nabídce český jazyk, nemusí znamenat, že se jedná o nějaké nečisté zboží.

Celní poplatky a DPH?

Neexistuje, pokud zboží dovážíme z jiných států mimo EU, prochází celní deklarací a řádným zdaněním. To znamená, že veškeré poplatky jsou hrazeny z naši strany a vy nehradíte nic navíc.

Na krabici výrobku mám pečeť? Co to znamená?

Není to nic jiného než kontrola zboží. Určitě víte, jak se někteří dopravci chovají k zásilkám, proto Vaše zboží vždy fyzicky kontrolujeme a tak máme jistotu, že při odeslání z našeho skladu byla zboží v naprostém pořádku a plně funkční. Pokud by Vám dorazilo zboží poškozené, víme tak, že k poškození došlo mezi výdejním skladem a Vámi. Tehdy pak reklamujeme dopravu u našeho smluveného dopravce. Při každé kontrole je zásilka zapečetěna proti otevření. V případě, že bude zásilka s porušenou pečetí před Vašim rozbalením, ihned nás kontaktujte. Tento způsob volíme pro vzájemné bezpečí mezi námi, dopravcem a vámi. Všichni pak máme jistotu, že nedošlo k poškození zboží, vykradení nebo dalších problémů.